Een nieuwe school!!!

We hebben een prachtige nieuwe school gevonden!! Voor de mensen die facebook hebbem, mijn vader heeft wat foto's geplaatst.

We hebben vanmorgen mama Sofia van huis opgehaald en zijn naar Mikidani gereden, waar de oude school ook zat. Mama had al wat rondgekeken en wees ons de weg naar een school die misschien wel goed zou zijn. St. Irene primary (primary staat voor basis). Toen ik het van buiten zag zei ik al direct; dit is nog mooier dan St. Kevin dus waarschijnlijk ook net zo duur of nog duurder. We werden er vriendelijk onthaald door een Sister (non). Zij bleek de headteacher te zijn (hoofdleraar) en nam ons mee naar haar kantoor. Wat zag dit er allemaal al mooi uit! De klassem ruimer, betere stoelen en tafels, meer klassem, meer ruimte, dat word niks dacht ik. Echter kwam er een heel mooi verhaal uit. De kosten schelen minimaal €1000 met St. Kevin, ik kan de kosten zelf vanuit Nederland overmaken zonder tussenpersoon, ik krijg iedere maand rapporten toegestuurd, als er iets mis is word ik gemaild, als ik wil kan ik met de school skypen, de kinderen worden nooit naar huis gestuurd, als ze niet komen opdagen wordt mama meteen gebeld en anders hoor ik het, er is eem grotere speelruimte, er zijn meer lessen (zelfs duits! Wat toch een beetje op Nederlands lijkt, dus wie weet), meer pauzes met eten en drinken, en ik vergeet vast nog wat. Ik ben zo ontzettend blij met deze school, ik moest het meteen even met jullie delen. Op vrijdag 8 april vertel ik jullie er graag meer over, met beeldmateriaal, in het oecumenisch cafe in de bethelkerk!! Tot zover even. Morgen gaan we naar het gezin, rugzakken uitdelen, kleding geven, uniform voor de nieuwe school halen en gedag zeggen. Donderdag onze laatste dag maar dan zullen de kinderen de hele dag al op school zijn voor toelatingsexamens. Kwa heri!!!

Reacties

Reacties

Saiola

Wow...that lijkt bijna too good to be true!! Superfijn dat je een goede vervangende school hebt gevonden en het vanuit NL allemaal zelf beetje 'in de gaten' kunt houden :) Geniet nog even van je laatste twee daagjes daar...

Saiola

'That' moet 'Dat' zijn natuurlijk...praat iets te vaak Engels en Nederlands door elkaar heen haha!

Dinja

Heel mooi Arianne! Goed dat je gegaan bent he. Fijne dagen daar nog!

Marian Schaap

Arianne, wat een mooi nieuws! En wat ben je goed bezig!! Ik maak een diepe buiging voor je! Veel plezier de resterende tijd!!!

Malenka

Het is zeker goed dat jullie gegaan zijn. Het klinkt zo goed allemaal. Ik ben blij voor jou en natuurlijk de kinderen.
Veel liefs en succes nog met het regelen.
XXX

arjensmit2010@live.nl

Hallo arianne wat leuk dat julie een nieuwe school hebt kunnen vinden voor je kids
Groetjesarjensmit2010@live.nl

Jennie Nolting

Als je er een goed gevoel over hebt, go for it.

Diane

Wat fijn dat jullie een andere school hebben gevonden. Het is haast te mooi om waar te zijn. Soms moet het gewoon zo zijn. Geniet nog een paar dagen.

Wilma

Lieve Arianne en Hans. Wat fijn dat jullie dit zo voor elkaar hebben gekregen!! Super. Niks geen tussenkomst van andere goedwillende mensen maar rechtstreeks naar school en ook nog betaalbaar. Ik ben heel teots op jou/jullie. Dikke kus en tot vrijdag. Xxx

Annemieke

Super goed gedaan!! Geniet nog van de laatste dagen!! Xx

Foeke Westerveld

Dat is nou HET voorbeeld van niet lullen, maar poetsen. Van harte gefeliciteerd. Maak op 8 april maar goed duidelijk hoe de financiële situatie is, wij zijn hier immers super rijk vergeleken met daar. De leeuw laat ons deze zomer in ons hempie staan, maar wij laten Arianne NIET in haar hempie staan!

Saakje

Wat een goede berichten. En wat fijn dat alles er zo goed uitziet. Geniet nog een paar dagen , alhoewel jullie nog genoeg te doen hebben denk ik. Goede terug reis !!! LFS

Zwanet

Wat mooi om dit te lezen. Goede reis terug.

Corrie en Dik

Wat gaat het bij jullie geweldig, goede berichten vanuit Kenia wat zullen zij daar allemaal blij zijn. Wat gaat de tijd snel , geniet nog even en een goede reis terug liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood