Cake voor Kenia

Lieve allemaal,

Afgelopen vrijdag heb ik een presentatie gehouden in de Bethelkerk over mijn werk in Kenia. Ontzettend fijn om te zien hoeveel mensen geinteresseerd zijn in mijn ervaringen in Kenia en dit met jullie allen te mogen delen! Allemaal heel erg bedankt!

Op deze avond heb ik ook verteld wat ik in de toekomst van plan ben met de mensen waar ik zo van ben gaan houden. Graag wil ik dat hier nog een keer beschrijven.

Allereerst APDK. Petra en Svenja, twee vrijwilligers die ook bij APDK hebben gewerkt en er vrijdagavond ook heel gezellig waren, zijn een actie begonnen voor APDK. Zij maken de meest prachtige armbanden om te verkopen. Van het geld dat zij hiermee ophalen kopen zij educatief spelmateriaal voor de kinderen in APDK. Dit sturen zij dan in grote dozen naar Kenia. Op dit moment heb ik nog een aantal armbanden over, dus mocht er interesse in zijn dan hoor ik dat graag!

Vervolgens Bangladesh. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten gaan de kinderen in de sloppenwijk Bangladesh nu al een half jaar naar school dankzij al het sponsorgeld. Aangezien school ontzettend belangrijk is voor deze kinderen wil ik dit graag blijven sponsoren voor hen. Helaas is dit in mijn eentje te duur en zal het ook steeds meer gaan kosten aangezien zij ouder worden en meer onderwijs nodig gaan hebben. Daarom ben ik op zoek naar vaste donateurs. Lijkt het u leuk om een gezin in Kenia te ondersteunen dan kunt u voor een willekeurig bedrag per maand of per jaar donateur worden. Uiteraard wordt u dan op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen rondom de kinderen en school.
Maar ook ik ben een actie begonnen om wat extra's te doen voor de kinderen: Cake voor Kenia. Aan de hand van een thema maak ik taarten of cupcakes op bestelling. Dit kan van alles zijn, denk aan babyshowers, verjaardagen met een bepaald thema, sinterklaas, kerst, etc. Dus mocht u iets lekkers willen voor een bijzondere gelegenheid, laat het mij dan weten!Geheel naar eigen wens maak ik dan iets unieks lekkers! Bij foto's kunt u al watontwerpen bekijken.

Via deze site zal ik jullie voorlopig op de hoogte houden, totdat er een speciale site komt. Mocht u interesse hebben in armbandjes, donateur worden of cake voor Kenia (of natuurlijk alle drie...!), dan kunt u met mij contact opnemen via deze site, maar ook via mijn email adres en telefoonnummer.

arianne_visser@hotmail.com
06-30397252

In ieder geval wil ik iedereen al heel erg bedanken voor alle steun en liefde die ik, maar vooral ook de kinderen in Kenia, van jullie krijgen.

Asante sana!!

Reacties

Reacties

Arianne

Hallo Arianne de cakejes zien er mooi uit en ze smaken nog lekker ook
hopelijk ga je er heel veel verkopen

Groeten Marc en Petra

Corrie en Dik

Hoi Arianne,
Door allerlei omstandigheden heb ik nog niet gereageerd op jouw mooie cupcakes ze zien er geweldig uit . Maar we wilden toch wel een donatie doen. Wij wensen jou en je familie hele fijne dagen met elkaar liefs, Corrie en Dik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood