Een GROOT succes!

Salama! (= Hallo!)

Ik vond het wel weer even tijd voor een nieuw bericht! Want ik wil graag met jullie het GROTE succes delen!

Een tijd geleden opperde mijn oom Peter het idee om mijn dagen Kenia te gaan verkopen. Wat ik toen dacht was: 'Ja leuk, maar ik weet niet of het werkt. Als ik zo'n 15 à 20 dagen weet te verkopen, zou dat al heel wat zijn.'

Maar nu, een aantal weken verder verbaas ik mij nog iedere keer over het enthousiasme van iedereen, van jullie! Ik heb al zoveel dagen verkocht, dat ik naast mijn aanwezigheid in de projecten, waarschijnlijk ook een bepaald bedrag kan doneren voor beide projecten. Zo heeft APDK, het rehabilitatiecentrum, behoefte aan nieuwe pyama's (soort uniforms) voor de kinderen. Het weeshuis van het Leger des Heilszou weleen nieuwe speeltuin kunnen gebruiken. Doordat iedereen mij zo ontzettend goed steunt en sponsort kunnen wij waarschijnlijk alvast het begin hiervoor leveren. Dit had ik nooit kunnen hopen en het doet mij ontzettend goed om te zien en te merken dat iedereen zo met mij mee helpt.
Asante!! (= Bedankt!)

Maar ik ben nog niet klaar met het zoeken van sponsors!! Er zijn nog steeds genoeg dagen te koop! Ook zal ik volgende week zondag, 20februari, een presentatie houden tijdens de kerkdienst in de Bethelkerk in Amsterdam noord. Hier zal ik iedereen die geinteresseerd is meer vertellen over het werk dat Anne en ik gaan doen en over de hulp die de kinderen in Mombasa nodig hebben. Ook dan zal er gelegenheid zijn om donaties te doen of dagen te kopen. Dus ik zou zeggen: Tot dan!

Kwa hiri! (= Tot ziens!)

Reacties

Reacties

je vader

Wat een overweldigend succes je sponsor actie. Dat die power pointpresentatie in de Bethelkerk zo veel geld zou opleveren hadden we allemaal niet verwacht. Nu is het 3 maart nog 1 nachtje slapen(nou ja slapen?) en dan ga je toch echt je reis aanvaarden. Half zeven morgen avond dus nog één dagje met elkaar de laatste dingen regelen en inpakken. Ik wil je ook via je
blog veel sterkte wensen,denk om je zelf en geniet van alle dingen die op je af komen. Ik zie je daar over zes weken als ik je met je zusje in Mombasa kom opzoeken. Toi toi toi, een hele dikke kus,KWA HIRI.

betty HamstraBethelkerk

Hoi Arianne,
Heel veel succes en een hele goede reis toegewenst.
Maak er wat van,en we horen heel veel van je!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Betty Hamstra-Veldman.

Dinja

Lieve Arianne, ik wens je heel veel fijne weken in Kenia.Het zal je blik op de wereld verruimen. Een ervaring om nooit te vergeten. Bedenk goed dat je in je eentje niet alles kunt oplossen wat je te zien krijgt, maar wat je kunt doen, zal zeker de moeite waard zijn. Ik denk aan je, heel veel liefs van Dinja

Herman en Lidy

Even een allerlaatstemoment berichtje.
We denken veel aan jou en aan je missie.
We wensen je alle succes van de wereld.
Geniet, wees voorzichtig en kom veilig weer thuis!!
Liefs
Herman en Lidy

Hannie

liefje ,lees net dat je om 20 40 uur gaat vliegen en nu is het 20 .15 uur.Nog een klein half uur en je gaat de lucht in en je droomreis gaat beginnen.een hele veilige vlucht wensen wij je toe en geniet ook van alles naast je mooie maar ook zware missie,dikke kus Evert en Hannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood