Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Arianne

Henny van Tinteren

Hallo Arianne .
We hebben je reisverslagen gelezen en vinden het erg mooi wat je allemaal doet in Afrika , want het is nogal wat in zo,n vreemd land en we hebben ook al het een en ander van je Moeder gehoord . Het is leuk dat je Vader en Zus er nu zijn , wij hebben hier pasen en het is erg warm in Holland het is de warmste pasen sinds 60 jaar hebben we gehoord maar bij jou zal het nog wel warmer zijn denken we en daar zal je nu wel aan gewend zijn . Gisteren hebben we gefietst over de dijk vanaf Schellingwoude naar Uitdam en toen zo over Ilpendam weer terug naar huis het was wel warm maar we hadden een mooie fietstocht van 45 Km . Met het oog van Henny gaat het ietsje beter en we hopen dat zij volgende maand goede berichten krijgt en dan gaan we weer met de boot weg als het allemaal mee zit . In de Jb Honigstraat gaat alles zijn gangetje en de boom bij je Ouders voor is weer prachtig in bloei maar als je Vader weer thuiskomt zal het meeste er wel weer af zijn , alles is eigenlijk weer erg mooi in het voorjaar van dat mooie jonge groen allemaal op weg naar de zomer . Bij jullie zal het ook wel mooi zijn denken we want de natuur is in Afrika prachtig . We hopen dat het je goed gaat en laten nog wel eens wat van ons horen en wensen je het allerbeste toe van de buurtjes van Tinteren .

Doingoood