Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Arianne

Reacties

Reacties

Henny van Tinteren

Hallo Arianne .
We hebben je reisverslagen gelezen en vinden het erg mooi wat je allemaal doet in Afrika , want het is nogal wat in zo,n vreemd land en we hebben ook al het een en ander van je Moeder gehoord . Het is leuk dat je Vader en Zus er nu zijn , wij hebben hier pasen en het is erg warm in Holland het is de warmste pasen sinds 60 jaar hebben we gehoord maar bij jou zal het nog wel warmer zijn denken we en daar zal je nu wel aan gewend zijn . Gisteren hebben we gefietst over de dijk vanaf Schellingwoude naar Uitdam en toen zo over Ilpendam weer terug naar huis het was wel warm maar we hadden een mooie fietstocht van 45 Km . Met het oog van Henny gaat het ietsje beter en we hopen dat zij volgende maand goede berichten krijgt en dan gaan we weer met de boot weg als het allemaal mee zit . In de Jb Honigstraat gaat alles zijn gangetje en de boom bij je Ouders voor is weer prachtig in bloei maar als je Vader weer thuiskomt zal het meeste er wel weer af zijn , alles is eigenlijk weer erg mooi in het voorjaar van dat mooie jonge groen allemaal op weg naar de zomer . Bij jullie zal het ook wel mooi zijn denken we want de natuur is in Afrika prachtig . We hopen dat het je goed gaat en laten nog wel eens wat van ons horen en wensen je het allerbeste toe van de buurtjes van Tinteren .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood