Damtotdam voor Kenia!

Hallo allemaal!

Een tijd geleden hebben Marjolein, Marloes, Joyce en ik mee gedaan aan de Rokjesdagloop om geld op te halen voor de familie Salago. Dit jaar willen wij weer mee doen aan een run, om er op deze manier voor te zorgen dat de kinderen weer een jaar naar school kunnen gaan. Echter pakken wij het dit jaar groter aan! Dit jaar gaan we met maar liefst 8 man de Dam tot Damloop doen! Op zaterdag 20 sept. gaan Wilma, Marjolein en Marloes de Dam tot Damloop wandelen. Op zondag 21 sept. gaan Anette, Nico, Joyce, Roxanne en ik de Dam tot Damloop rennen. Maar liefst 16,1 km, van Amsterdam naar Zaandam.

Lijkt het je/jullie leuk om ons hiervoor te sponsoren, neem dan contact met mij op via:
arianne_visser@hotmail.com / 06-30397252
Of kijk voor meer informatie op www.facebook.com/cakevoorkenia
De flyer voor deze actie is terug te vinden bij de laatste fotoserie op deze site, samen met wat foto's van ons bezoek in november.

Natuurlijk vinden wij het ook geweldig als er enthousiaste supporters langs de kant zullen staan om ons aan te moedigen.

Samen zullen we er weer voor zorgen dat dit een groot succes wordt, zodat de kinderen in de sloppenwijk zorgeloos naar school kunnen blijven gaan en de kans krijgen op een betere toekomst!

Wij hopen op jullie support!

Asante sana!

Reacties

Reacties

Papa

Goed bezig, ik sta zeker aan te moedigen met spandoek !!! SUCCES

Ingrid

In de Molenwijk bij het JC court staan wij!

Dirk en Adri

Wij staan ook te klappen aan de kant en zullen jullie sponsoren.!

Saakje van Groen.

Wat goed!!!! Ik doe mee met sponsoring.

Ria Bakker

Helaas kan ik niet langs de kant staan want ik ben dan in Marokko.
Maar sponsoren kan altijd.

Netty Homan

Wij dragen een euro bij per gelopen kilometer , oke???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood