Nieuwe ontwikkelingen!

Hallo allemaal,

het is weer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen maar ondertussen is er al wel weer het een en ander gebeurd.

Cake voor Kenia is sinds kort ook op facebook te vinden: www.facebook.nl/cakevoorkenia. Hier zijn foto's te vinden van alle creaties en de nieuwste verhalen over het gezin dat gesteund wordt door Cake voor Kenia.

Daarnaast is Cake voor Kenia nu ook online te bestellen! Via http://www.vrijwilligerswerk-afrika.nl/shop/ kunt u cakejes en taarten bestellen. Dit is een online shop van de organisatie Doingoood waarmee ik in 2011 naar Kenia ben geweest. In deze shop zijn ook allerlei andere mooie creaties te koop. Gemaakt door de projecten zelf om in hun levensonderhoud te voorzien, of door vrijwilligers uit Nederland die op deze manier hun steentje nog willen bijdragen. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen, zeker nu met Sinterklaas en Kerst op komst!

Daarnaast gaat het op school nog steeds erg goed met de kinderen! School had helaas een aantal weken geleden de kinderen naar huis gestuurd omdat zij weer iets nieuws hadden bedacht dat betaald moest worden. Gelukkig kon dit door onze contactpersoon in Mombasa snel opgelost worden. Eind van het jaar zullen wij de schoolresultaten weer ontvangen.

Nu maken we ons klaar voor 2013, een nieuw jaar en dus weer nieuwe schoolkosten. Mocht u hier een bijdrage aan willen leveren dan is dit zeer welkom! Dit kan natuurlijk via het bestellen van een lekkere taart of mooie cakejes, maar ook via een (eenmalige)donatie. Sowieso ben ik nog altijd op zoek naar mensen die vaste donateur willen worden. Bij mij kunt u zichhiervoor opgeven. U kunt er dan voor kiezen om maandelijks of jaarlijks een bepaald bedrag over te maken. U bepaald uiteraard zelf hoeveel en hoevaak.Op deze manier ontstaat ermeer stabiliteitin de inkomsten en kunnen wij er samen voor zorgen dat de kinderennaar school blijven gaan. Dus mocht u hier interesse in hebben, laat het mij dan weten!

Zoals al eerder genoemd komen de decemberfeesten er weer aan. Hiervoor is Cake voor Keniauiteraard druk in de weermet mooie en heerlijke creaties. Zowel voor Sinterklaas als voor Kerst zijn de cakejes weer te bestellen! De cakejes zijn €1,50 per stuk. Bestellingen kunt u bij mij doorgeven.

Ik ben altijd te bereiken op
06-30397252
arianne_visser@hotmail.com
www.facebook.nl/cakevoorkenia

Arianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood