De nieuwste ontwikkelingen in Bangladesh

Hallo allemaal!

Weer even een update over de kinderen in Bangladesh. Ik heb Mama Sofia laatst gesproken en het gaat erg goed met de kinderen. Zij hebben nu twee weken schoolvakantie en voor de vakantie heeft Mama Sofia de huidige resultaten van de kinderen ontvangen.

Moddy heeft 430 van de 500 punten behaald. Hamisi 458 van de 500 en Shadia 467 van de 500. Een extra opsteker dat Shadia het zo goed doet. Zij zit pas sinds halverwege maart van dit jaar op school, dus geweldig dat zij het nu al zo goed doet! Sofia heeft op dit moment geen schoolvakantie. Zij zit op een andere school, een klas hoger. Al met al dus positieve berichten vanuit Mombasa!

Zelf zit ik te kijken om eind dit jaar nog bij de familie langs te gaan. Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat en of er nog meer dingen zijn waarmee wij hen kunnen helpen, bijvoorbeeld nieuw werk voor Mama Sofia. De plannen zijn nog niet definitief maar het idee ligt er alvast!

Ik wil alle sponsoren en cupcake bestellers nogmaals bedanken, naar mijn idee kan ik dat niet vaak genoeg doen. Dankzij jullie kunnen deze kinderen zorgeloos naar school. Inmiddels hebben we al een flink potje bij elkaar verzameld, waardoor we al zeker kunnen zijn dat alle vier de kinderen in 2013 nog steeds naar school kunnen gaan.

Voor vragen, ideeen, bestellingen en sponsor interesse kunnen jullie mij altijd bereiken via deze site, mijn telefoonnummer of mijn emailadres.
06-30397252 / arianne_visser@hotmail.com

Groetjes Arianne

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood