Nog een paar uurtjes!!

Hallo allemaal!!

Nog een paar uurtjes en dan is het zo ver! Om 20.40 vertrekt het vliegtuig met Anne en mij erin (als het goed is)richting Nairobi. Op dit moment heb ik er voornamelijk heel veel zin in, maar voel ik de zenuwen ook wel een beetje.

Het doet mij heel erg goed om te merken dat er zoveel lieve mensen met mij mee leven. Dit geeft mij veel kracht en nog veel meer motivatie om mijn droom waar te gaan maken. Ik wiliedereen daarom op deze manier alvast bedanken voor alle lieve kaarten, alle lieve woorden, de gezelligheid op mijn afscheidsfeest vorige week, de veel te lieve cadeaus en natuurlijk alle donaties. Het is nog steeds ongelooflijk hoeveel mensen er gedoneerd hebben en ik zal dit op de meest beste manier gaan besteden.

Bedankt allemaal, asante!!

Mijn volgende berichtje zal zo snel mogelijk volgen vanuit Mombasa!!!!!!!!

Liefs, Arianne

Reacties

Reacties

Wilco & Petra.

We wensen je een hele goeie reis.
En ga genieten en maak je droom waar

xxx

Mirjam, Edwin en Samuel

Whoehoe spannend! Nog drie uur te gaan!
Je bent vast al op schiphol ondertussen, en zal dit pas lezen als je in Afrika bent. We hopen dat je een goede reis hebt!
Liefs!

Ingrid, Eric en de rest

Om ons maar te voegen bij iedereen een heel goede reis gewenst! We volgen je en lezen hoe het met je gaat.

Veel liefs

Snicht en aanhang;)

Lieve snicht!!!!

Je zit nu in de lucht, terwijl je paps zijn verjaardag viert.
Heel veel plezier en geniet ervan!!!
We zullen al je verhalen volgen..

Dikke kus (1x) en tot het volgende verhaal!!!

Liefs je snicht en ray;)

Marjolein

He kanjer,
Wat een belangstelling was er voor jou op Schiphol en wat hadden we het ff moeilijk met z'n allen.
Je bent gelukkig goed aangekomen en je blijft 3 maanden bij Peter z'n gezin in huis, dat is wel een fijn idee ( voor de thuisblijvers in elk geval ).
Laat je maar flink verwennen door ze en laat maar zien wat je allemaal voor de kindjes in petto hebt.
Ga nu eerst maar een beetje bijkomen en wennen aan je nieuwe omgeving.
Je Keniaanse nummer hebben we inmiddels ook, dus we zullen je lekker lastig gaan vallen zodat je niet de kans krijgt om ons te vergeten. Als je nou even niet meer weet hoe we eruit zien speel je maar een spelletje memory ;).

Dikke kus Mar, Jur en ons prinsje

Ron en Sonja

Lieve Arianne,

Zo kort weg en al zoveel meegemaakt.
Het is heel leuk om je avontuur op deze wijze te mogen meebeleven.
Ook op 16 maart, voor ons een belangrijke dag, hebben we aan je gedacht.
Geniet van alle mooie dingen die je doet en denk daarbij ook goed aan je zelf.
Dikke kus van ons.

Ron en Sonja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood