Koop een dag Kenia!!!

Help mij met mijn vrijwilligerswerk in Kenia!!

Zoals jullie allemaalinmiddels weten, ga ik voor drie maanden vrijwilligerswerk in Kenia doen. Maar hierbij heb ik jullie hulp nodig!

Door een dag Kenia te kopen, helpt u mij met het vrijwilligerswerk in Kenia. Op deze manier kunt u ook iets betekenen voor de kinderen in Kenia! Na afloop van mijn reis, ontvangt u van mij een foto met een verslagje van wat ik, dankzij uw hulp, die dag heb kunnen doen.

Onder het kopje foto's vindt u de flyer voor een dag Kenia. Er zijn tot nu toe al heel veel mensen die mij willen sponsoren (super bedankt allemaal!), maar er zijn nog genoeg dagen over!

Bekijk de flyer en mocht u mij willen helpen, dan kunt u contact met mij opnemen!

Groetjes Arianne

Reacties

Reacties

cindy

Hey hey Arianne, ik wil je met alle plezier hierin ondersteunen, maar ik reageer vooral omdat ik je wil zeggen;
je bent een geboren engel op aarde! Een stralende Helper voor hen die in moeilijkheden verkeren. Ik bid dat als je in Kenia bent, je Goddelijke wijsheid, Geestelijke inzicht en Kracht van de Allerhoogste God mag ontvangen. Ook Hij zal zorgen dat zijn Engelen over je waken en dat je kan doen waarvoor je geroepen bent!

grtjes van Cindy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood