Presentatie over de laatste reis

Lieve mensen,

Aanstaande vrijdag zal ik een presentatie geven over de reis die mijn vader en ik in januari gemaakt hebben. Tijdens deze presentatie vertel ik kort waar het allemaal begonnen is, wat wij in januari gedaan hebben en wat de plannen voor de toekomst zijn. Uiteraard laat ik hierbij leuke foto's en filmpjes zien. Voor de mensen die het leuk vinden zijn er weer Keniaanse souvenirs te koop. Wees welkom allemaal!

Wanneer: Vrijdag 8 april
Hoe laat: Vanaf 20.00 staat de koffie en taart klaar, om 20.30 begint de presentatie
Waar: Bethelkerk Tuindorp Oostzaan

Reacties

Reacties

Adri Luyten

Nou ik ben aanwezig en zal mijn lieve man Dirk ook meenemen.

arjensmit2010@live

HALLO ARIANNE IK VOND JE PRESENTATIE ERG MOOI EN OOK DE FOTO.S WAREN ERG MOOI EN OOK HET FILMPJE MET DE MOOIE MUZIEK ER BIJ VOND IK ERG MOOI EN IK HOOP DAT DE OP BRENGST VAN DE FOOIENPOT VEEL GELD OP LEVVERD VOOR JE KIDS IN KENIA
Groetjesarjensmit2010@live.nl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood