Bezoek aan het gezin

Lieve mensen,

Er is inmiddels al weer twee jaar verstreken sinds ik met mijn moeder naar Kenia ben geweest om te kijken hoe het met het gezin ging. Sindsdien is er veel gebeurd. Tijdens onze reis toen hebben wij veel duidelijkheid gekregen over de scholen en de betaling hiervan. Mijn goede Keniaanse vriendin Sheilah heeft het sindsdien voor mij waargenomen, contact gehouden met het gezin ende scholen en mij hiervan op de hoogte gehouden. Helaas voor mij is zij onlangs verhuisd naar Duitsland en kan zij mij niet meer rechtstreeks helpen. Haar broer en moeder hebben het sindsdien van haar over genomen. DeKeniaanse schooljaren lopen gelijk met de kalenderjaren, wat betekent datde schoolkosten in januari/februari voldaan moetenworden. Gezien de wisselingen in contactpersonen en dat het alweer 2 jaar geleden is, heb ik besloten om zelf weer eens die kant op te gaan. Op 18 januari vertrek ik samen met mijn vader naar de familie Salago, in sloppenwijk Bangladesh in Mombasa. Wij zullen hier 12 dagen blijven om het gezin te bezoeken, de scholen te bezoeken, te horen hoe het afgelopen jaar is gegaan, rapporten te bekijken, afspraken te maken voor 2016 en natuurlijk boven al; om de kinderen en hun mama's te zien! Ik ben ontzettend benieuwd hoe zij inmiddels zijn gegroeid. Bij mijn laatste reis was ik zo trots om te zien dat de oudstenal engels spraken, hoe zal dat nu zijn??
Velen van jullie hebben mij al gevraagd of ik weer spullen mee ga nemen en wat ik dan nodig heb. Via Leonard hebben wij weer mooie tickets gekregen en mogen wij extra koffers mee nemen. Langs deze weg wil ik jullie dan ook laten weten wat het gezin nodig heeft. Mocht iemand dit nog hebben liggen en willen doneren dan hoor ik dat graag via: arianne_visser@hotmail.com of 06-30397252
Daarnaast wil ik ook graag weer een bezoek brengen aan het rehabilitatiecentrum waar ik in 2011 met veel plezier gewerkt heb. Ik weet dat hier altijd behoefte is aan knutselspullen en spelmateriaal.
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte brengen van hoe het met gezin gaat enhoe de kinderen het op school doen. Op vrijdag 8 april zal ik een presentatie geven in de Bethelkerk. Jullie zijn hier allemaal van harte welkom!

Wat we graag mee willen nemen:
- schooltassen
- schoolspullen (schriften, etuis, pennen, potloden, stiften)
- Kinderkleding (shirts, broeken, vesten,regenjassen)/ schoenen (maten volgen hieronder)
- zwemkleding
- zwembandjes (voor armen of middel)
- damestassen
- knutselspullen
- spelletjes

De maten van de kinderen (van het hele gezin):
Leila, 15 jaar, maat 170/176 (meisje)
Sofia, 12 jaar, maat 152/158 (meisje)
Moddy, 11 jaar, maat 146/152 (jongen)
Hamisi, 9 jaar, maat 134/140 (jongen)
Shadia, 8 jaar, maat 128/134 (meisje)
Husna, 5 jaar, maat 110/116 (meisje)
Allan, 1 jaar, maat 74/80 (jongen)

Liefs, Arianne

Reacties

Reacties

Diane

Ik hoop dat je koffers te klein zijn en dat je heel veel spulletjes mee kunt nemen naar Kenia.
Ik kijk nu al uit naar 8 april
Succes met je voorbereiding.

Dinja

Lieve Aririe kunnen we geld meegeven dat jij ter plekke kijkt wat nodig is??

Marjolein

We zullen weer even wat spullen gaan verzamelen voor je kindjes. Fantastisch dat je weer heen gaat samen met papa ????. Kus van je trotse zus

Arianne

Geld meegeven kan ook inderdaad! Het rekeningnummer van Cake voor Kenia is: NL44 INGB 0684611066
We zullen daar sowieso nog de hele familie een dagje mee uit nemen en wat voorraad voor hen aanschaffen dus daar zal dat geld dan voor gebruikt worden! Bedankt!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood