Dam tot dam, daar was ie dan!

Het is inmiddels al weer even geleden, maar ik wilde toch nog graag een klein stukje plaatsen over de Dam tot Dam. Want wat was het een geslaagd weekend! De voorbereidingen waren natuurlijk al een hele tijd in volle gang, maar op zaterdag 20 sept, al vroeg in de ochtend, begon het dan toch echt. De eerste drie gingen van start voor de 9 km wandelen. Natuurlijk kregen zij de nodige aanmoediging van een aantal fans langs de kant. Op zondag was het aan de renners. Al vroeg in de ochtend ging het "aanmoedig comite" op pad om de renners aan te moedigen. Wat was dat geweldig! Zowel de renners van Cake voor Kenia, als al die andere fanatieke deelnemers werden op de meest enthousiaste en orginele manier aangemoedigd. In de ochtend heb ik zelf ook nog even in de Molenwijk kunnen kijken. Dat is dan toch wel gek hoor; je weet dat je daar over een paar uur zelf ook rent... Om 14.45 mochten wij dan eindelijk van start gaan. En wat een sfeertje zeg! Voor ik het wist was ik alweer in de Molenwijk en merkte ik dat ik steeds harder ging rennen. Nog een stukje en ik kan dan ook eindelijk zien wat de Cake voor Kenia familie allemaal gedaan heeft. Op de verlengde stellingweg zag ik ze al vanuit de verte; grote spandoeken, Marloes in de paal en allemaal lieve mensen die hard begonnen te zingen toen ik langs kwam. Want oja, ik was nog jarig ook! Dat zou je bijna vergeten met al die Dam tot Dam gekte! Wat is het dan jammer dat je door moet rennen, het liefst blijf je gezellig bij iedereen hangen. Het mooiste was nog dat onbekende mensen Cake voor Kenia herkenden en riepen dat ze ons op At5 hadden gezien. Een week later kreeg ik nog een foto van een deelnemer die hij tijdens het rennen gemaakt had van de Cake voor Kenia tent. Hij kende ons niet maar het viel direct op. Super leuk!

Maar dan zijn we natuurlijk ook benieuwd wat het evenement heeft opgeleverd voor Cake voor Kenia.... Tromgeroffel...... In totaal is er door 3 lopers en 5 renners maar liefst...... €1200 opgehaald!! Dat betekent dat we, op €300 na, een jaar schoolgeld voor 5 kinderen (!) hebben binnengehaald!!! Een fantastisch eindresultaat, waar ik ontzettend blij, maar ook dankbaar en trots om ben. In mijn eentje was dit nooit gelukt, dus bij deze wil ik (nogmaals) iedereen ontzettend bedanken. Mama, Marjolein, Marloes, Roxanne, Sebastiaan, Anette en Nico; bedankt voor jullie sportieve inzet, meedenken en enthousiasme! Sponsoren; bedankt voor jullie onmisbare en betekenisvolle bijdrage. Aanmoedigers; bedankt voor jullie geweldige support langs de weg!

Ook namens de familie in Mombasa: ASANTE SANA!

(Ik plaats zo ook nog wat foto's!)

Reacties

Reacties

arjensmit2010@live

Hallo ariane ik heb net je mooie verhaal over de damloop gezien en ik heb je op at5 gezien wat mooi dat je weer veel geld heb opgehaald voor de schoolkinderen
En ik had ook gekekken naar de wandelaars en de vandamtotdamloop ik stond vlak bij het park in de molelwijk
Groetjesarjensmit2010@live.nl

Marloes

De voorbereidingen en het weekend zelf was echt toppppp!!! Arri jij ook bedankt voor al je inzet en idee om dit maar weer even op te zetten naast je werk. Alle tijd en moeite die je erin hebt gestoken laat maar zien hoeveel liefde je hebt voor jouw kindjes. Daar ben ik super trots op, op jou!! XXX

Diane

Super gedaan allemaal en wat een mooie opbrengst, die laatste 300 komt er ook vast wel. Succes

Marjolein

Wauw! Wat ben ik trots op je. Zoveel tijd en energie wat jij insteekt in jou kindjes is fantstisch. Het was een geweldig weekend waar we nog heel lang op terug kunnen kijken. En inderdaad al die reactie van renners die cake voor kenia herkende, of van fb, of collegas, of at5, ga zo maar door. Het was leuk om dat allemaal te horen langs de kant van de lijn. En wat een mooie tijd hebben alle renners neergezet. Trots op jullie. Xxx

Papa

Wat een mooi verhaal heb je er weer van gemaakt. En dan het opgehaalde bedrag SUPER. Met dank aan alle gulle gevers! ik kan alleen de foto's niet groot krijgen op de computer dat is voor mij dan niet zo erg maar voor je volgers is het wel zo fijn om een groter plaatje te bekijken. Dit alles heb je maar weer mooi gedaan voor "jouw" kindjes in Kenia. Dikke kus papa X

Corrie en dik

Weer een prachtig resultaat hebben jullie er van gemaakt en wat een mooi bedrag bij elkaar gelopen . En alle reclame die ervan gemaakt is heeft duidelijk goed gewerkt super hoor. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood